شناسهٔ خبر: 184053 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

ضرورت توجه بیشتر به بهینه‌سازی مصرف گاز برای عبور از زمستان

صرفه جویی مصرف گاز عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: توجه هرچه بیشتر به مقوله بهینه‌سازی مصرف کمک خواهد کرد تا با کمترین چالش از زمستان امسال عبور کنیم.

به گزارش «نماینده»، عبدالحسین همتی درباره عبور از فصل سرد سال باتوجه‌به ناترازی در حوزه انرژی، افزود: تیم مدیریتی جدید وزارت نفت، تیمی آشنا با حوزه انرژی و صنعت گاز است؛ ازاین‌رو می‌توانند با یک برنامه‌ریزی مناسب و همچنین ذخیره‌سازی مناسب سوخت و توجه هرچه بیشتر به مقوله بهینه‌سازی مصرف با کمترین چالش از زمستان امسال عبور کنیم.

وی درباره استفاده از نیروهای بومی و متخصص در صنعت نفت توسط وزیر نفت دولت چهاردهم برای تحقق اهداف، ادامه‌داد: این مهم گامی موثر در اشتغال‌زایی و عدالت اجتماعی است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره انتصاب‌های اخیر در وزارت نفت، خاطرنشان کرد: انتصاب‌های اخیر در وزارت نفت بر اساس شایستگی و توانمندی بوده و البته معتقدم این انتصاب‌ها قابل‌دفاع است و حتی‌الامکان از افراد متخصص و بومی نیز استفاده شده است.

همتی در خصوص انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران نیز گفت: صنعت گاز، صنعتی پیشرو و موتور محرک رشد اقتصادی کشور است، ازاین‌رو در انتصاب اشخاص برای این شرکت باید مواردی همچون اشراف مدیریتی و فنی را در نظر گرفت تا افراد متخصص وارد این صنعت مهم کشور شوند.

نظر شما